Actualitat del viatjer, curiositats, Escapa't!

Formentera, destí turístic de moda

El poder d'un anunci publicitari o d'una cançó?
By , on 8 de agost de 2009
Far de Formentera

Far de Formentera

Cada any una de les cançons que més sonen es converteix en el hit de l’estiu. Aquest 2009 Summercat dels Billie the Vision and The Dancers és sense dubte una de les cançons més destacades. La melodia i la lletra s’enganxen fàcilment, però no només per això s’ha fet famosa.

Summercat, Formentera i Estrella Damm han passat a ser sinònims. El passat mes de juny la marca de cervesa catalana va treure el seu anunci de televisió de l’estiu…una mena de videoclip de la cançó amb imatges típiques de l’illa de Formentera, a on una colla de gent jove passa les seves vacances acompanyats en tot moment, d’una Estrella. L’anunci durava prop de 4 minuts, més o menys el que dura la cançó.  Després del seu llançament, l’espot es va escurçar fins als 2 minuts.

En aquest anunci, la intenció de Estrella Damm no és només publicitar la seva marca, si no fer-ne un ressó més important i especial. Al final tenim un pack de tres. Un anunci de cervesa, que al mateix temps publicita Formentera com un destí turístic de moda, i que llença el hit de Summercat. Una gran estratègia per fer-se amb tot el públic espanyol, que fins i tot ja ha creat un grup al facebook de fans de l’anunci.


La protagonista de l'anunci

La protagonista de l'anunci

L’illa de Formentera sempre ha estat coneguda per la seva bellesa natural i les seves platges cristal·lines, però també per la tranquil·litat que s’hi respira. Comparada amb altres illes del mediterrani la seva fluència turística no ha estat mai massa gran. Aquest any però sembla ser que l’afluència de turistes serà més alta i l’anunci d’Estrella i té molt a veure. Una repercussió semblant a la que va tenir l’illa quan Julio Medem hi va rodar bona part de la pel·lícula Lucía y el sexo. Formentera continua sent una illa verge a l’espera de més visitants.

El grup Billie the Vision and The Dancers, encapçalat pel peculiar Lars Lindquist, poc s’ho imaginaven que de cop saltarien a la fama, han pasat de mil visites diàries a la web a tenir-ne més de set mil. Van néixer al 2004, i la seva principal filosofia era fer música per divertir-se oferint als seus fans baixar-se les seves cançons gratuïtament o fent una donació voluntària .

La platja de Ses Illetes

La platja de Ses Illetes

Estrella Damm va portar aquests joves d’origen suec tots embetumats de protecció solar a Formentera per tal de poder rodar l’anunci. Ara  la seva cançó no només sona a la televisió; Summercat sona a tot arreu; als xiringuitos de platja, a les festes majors i a totes les ràdios. I és la tornada de “Tonight,  tonight, tonight, tonight I wanna be with you tonight” la que tots de ben segur hem cantat algun cop aquest estiu.

Imatges:

Far de Formentera a Flickr de José Téllez

La protagonista de l’anunci a Flickr de frenji

Platja de Ses Illetes Flickr de rivanet

Comment | Trackbacks Closed.

Comments of “Formentera, destí turístic de moda”

While there have been no comments.

Leave a comment

 

 

 


 

Sections

© Copyright 2017, Blogestudio. Red de blogs, SEO and Webs 2.0

Powered by WordPress

Creative Commons - Some Rights Reserved
 
Un proyecto realizado por Blogestudio