Post tagged with ‘ryanair’

Volar

Ryanair obrirà noves rutes a la Comunitat Valenciana durant l’estiu de 2016

L’aerolínia usarà els aeroports d’Alacant, Castelló i València
By , on 13 de novembre de 2015

Ryanair

L’aerolíonia Ryanair ha anunciat la creació de noves rutes per a l’estiu de 2016 que enllaçaran l’aeroport de València amb Torí (Itàlia), Colònia (Alemanya) i Berlín (Alemanya); de tal forma que la companyia de vols ‘low cost comptarà amb 26 destinacions que enllaçaran l’aeroport de Manises a València amb l’estranger. Els plans d’expansió de Rayanair inclouen noves destinacions per als aeroports situats a la costa mediterrània durant els mesos d’estiu, mantenint algunes rutes a l’hivern.

A Alacant seran cinc les novetats que arribaran a l’estiu de 2016 amb Rayanair, connectant el seu aeroport amb les ciutats de Berlín (Alemanya), Copenhaguen (Dinamarca), Hamburg (Alemanya), Newcastle (Gran Bretanya) i Roma (Itàlia). Des de Castelló la companyia mantindrà a l’hivern el vol a Londres, al que a l’estiu se sumarà de nou que enllaçarà la ciutat amb Bristol (Gran Bretanya). L’objectiu és transportar a 60.000 passatgers el proper any des de l’aeròdrom castellonenc.

Ryanair disposarà de 26 rutes a Valencia durant el proper estiu, amb freqüències addicionals a Eivissa i Manchester, 130 vols setmanals i 1,8 milions de passatgers previstos. A més, les destinacions amb major freqüència de viatges seran Milà i Eivissa, amb 13 vols setmanals, i calculen que l’estalvi total dels passatgers que utilitzin els seus avions des de Manises sigui de 272 milions, en comparació del preu mitjà dels bitllets de les altres companyies. Continue reading »

Comments (0)
Volar

Ryanair oferirà 6 noves rutes des de l’aerport Màlaga-Costa del Sol

Les noves rutes estaran disponibles al Desembre
By , on 22 de maig de 2015

ryanair

L’aerolínia de baix cost Ryanair operarà sis noves rutes directes des de l’aeroport de Màlaga-Costa del Sol a partir de la propera temporada d’hivern. Així, connectaran la capital malaguenya amb Berlín i Hamburg (Alemanya), Copenhaguen (Dinamarca), Varsòvia (Polònia) i les ciutats espanyoles de Palma de Mallorca i Santiago de Compostel•la mitjançant vols ‘low cost’.

L’ampliació de les noves destinacions des de l’aeroport de Màlaga-Costa del Sol no tindran la mateixa freqüència setmanal. En concret, els vols a l’aeroport de Berlín es donaran tres cops a la setmana, igual que els de Copenhaguen, Hamburg i Palma de Mallorca; en canvi els vols que connectin Málaga amb les ciutats de Santiago de Compostel•la i Varsòvia seran dos trajectes d’anada i tornada setmanals.

Tanmateix, en la propera temporada d’hivern Ryanair comptarà amb quatre avions amb base en l’aeroport Màlaga-Costa del Sol, les noves sis rutes i 109 vols setmanals en total, la qual cosa suposa un augment del 30%. La companyia aèria continuarà connectant l’aeroport espanyol amb vols ‘low cost’ internacionals amb els principals centres de negocis europeus, com Brussel•les (cinc freqüències setmanals), Londres Stansted (dues freqüències diàries) o Dublín (una freqüència diària).

La companyia de baix cost operarà un total de 31 rutes setmanals des de l’aeroport malagueny, la qual cosa permetrà transportar a 2,9 milions de clients i mantenir 2.900 llocs de treball en l’aeròdrom, segons ha indicat el responsable de vendes i màrqueting de la companyia a Espanya i Portugal, José Espartero. Així doncs, la xifra de llocs de treball que es mantenen deriva de l’informe ACI, on es calcula que per cada milió de passatgers de trànsit en un aeroport internacionals hi ha d’haver un miler de treballadors.

Per una altra banda, passatgers podran gaudir dels nous serveis de seients assignats, un segon embalum de mà gratuït i una renovada pàgina web. Una de les altres millores que ha anunciat Ryanair i que també estarà disponible a l’aeroport malagueny consisteix en poder portar targetes d’embarcament en els dispositius mòbils gràcies a una aplicació, així com els serveis de Family Extra i Business Plus, que “converteixen a Ryanair en l’opció perfecta per a famílies, viatges d’oci i de negoci”.

Imatge: skeeze

Comments (0)
Volar

Ryanair podria oferir els primers vols ‘low cost’ transatlàntics al 2019

La directiva marca un termini de 5 anys per aconseguir-ho
By , on 25 de març de 2015

La directiva de l’aerolínia de baix cost Ryanair ha aprovat un pla per iniciar en els propers cinc anys una línia aèria transatlàntica amb al voltant d’una dotzena de destinacions nord-americanes. Així doncs, els viatgers europeus podran accedir a vols que conectaran les principals ciutats dels Estats Units amb els aeroports amb més trànsit de viatgers de la companyia d’aviació irlandesa amb un preu inferior als 150 euros per trajecte.

Ryanair preveu que els vols transatlàntics parteixin des de bases europees com l’aeroport londinenc de Stansted (Regne Unit), Dublín (Irlanda), Colònia i Berlín (Alemanya) des d’un primer moment; així com unes altres ciutats a Espanya, Itàlia i altres grans bases aèries situades en els països escandinaus. Els vols de la companyia irlandesa connectarien entre 12 i 14 ciutats europees amb grans destinacions a Estats Units; incloent Boston, Chicago, Florida, Miami, Nova York i Washington.

El servei de vols transatlàntics entre Europa i els Estats Units podria començar a funcionar a partir de l’any 2019 o 2020. Tanmateix, la directiva de Ryanair ha advertit que aquestes dates seran realitzables només si la companyia aèria aconsegueix arribar a un acord per comprar avions de llarga distància, possiblement amb les empreses Airbus o Boeing. Així doncs, el pla de 5 anys de la companyia Ryanair passa per aconseguir abans unes aeronaus capaces de volar aquestes distàncies.

El director de màrqueting de Ryanair, Kenny Jacob, ha explicat a la publicació ‘Financial Times’ que el preu de la tarifa ‘lowcost’ es trobaria entre les 10 i les 99 lliures per trajecte(entre 14 i 138,7 euros). No obstant això, els preus reduïts dels bitllets no seran els majoritaris per a cobrir aquest tipus de trajectes. Segons ha explicat Jacob, l’aerolínia podria omplir fins a la meitat dels seus avions amb seients més cars que els indicats. Continue reading »

Comments (0)
Volar

Ryanair baixarà el preus per a la facturació de maletes i millorarà els seients

La companyia introdueix nous canvis aquets 2015
By , on 13 de març de 2015

La companyia Ryanair ha anunciat que rebaixarà la taxa que cobra per facturar maleta en els aeroports i el recàrrec per cancel•lació dels vols a partir del proper mes de maig. La companyia irlandesa ‘low cost’ ha comunicat les noves rebaixes en els serveis de vol, que s’inscriuen dins del paquet de mesures ‘Sempre millorant’ corresponents a l’any 2015.

A partir del mes de maig, la taxa de facturació d’una maleta en els aeroports passarà de costar els 70 euros actuals a uns 45 euros; igualment el recàrrec per cancel•lació de vols disminuirà el seu cost des dels 110 euros als 99 euros, segons ha anunciat l’aerolínia. En el marc del trentè aniversari de Ryanair, l’empresa també ha anunciat una nova opció de cancel•lació de vol, per la qual cobrarà una quota de 15 euros si l’anul•lació es realitza en les 24 hores posteriors a la realització de les reserva.

Les novetats de Ryanair no es centren només en una reducció d’alguns serveis, sinó que posarà en marxa una nova opció per mantenir la tarifa, amb un cost de cinc euros, que permetrà la reserva d’uns seients durant 24 hores amb el preu de la tarifa del dia de la reserva. Es tracta d’una millora que permetrà als viatgers mantindre el preu d’un vol durant 24 hores per un cost de 5€, que sempre pot anar bé alhora de decidir el millor dia per viatjar. Continue reading »

Comments (0)
Volar

Ryanair suavitza part de les seves normatives

La companyia permetrà dur una segona bossa de mà, baixa el preu d'imprimir la targeta d'embarcament i de la facturació de maletes.
By , on 29 de octubre de 2013

Ryanair és una de les companyies de baix cost més populars d’Europa. Els preus molt més baixos que la competència, fan que moltes persones amb ànsies de viatjar a l’estranger optin per aquesta opció. Ara bé, Ryanair és l’exemple de que comprar un producte o servei barat, pot acabar sortint molt car. La imatge de l’empresa, amb els anys ha anat perdent credibilitat i el respecte dels usuaris. Hi ha ajudat els mitjans de comunicació, que han efectuat una campanya de descrèdit contra la companyia publicant tota incidència que es produís, quan irregularitats també se’n produeixen a la resta de companyies.

Sembla ser que l’empresa suavitzarà les seves normes per poder acontentar a la majoria de viatgers. A partir de novembre, sempre que es compri a la mateixa pàgina web, es disposarà de 24 hores per poder corregir qüestions com errors en escriure el nom o els dies i les hores de viatge. Durant els vols de les 8 del matí a les 21 de la nit, es reduiran els anuncis a bord i es rebaixaran les llums per permetre que els viatgers puguin descansar. Volar amb Ryanair implica escoltar anuncis contínuament, però sembla ser que ja no s’emetran tants.

L’empresa ha introduït una gran quantitat de millores que s’aplicaran de novembre fins a principis de 2014. Entre elles, per exemple, una normativa que permetrà dur una segona bossa de mà petita, que haurà de no superar 35x20x20 centímetres (és a dir, un bolso o una bossa de l’aeroport). A més, a partir de l’1 de desembre el no imprimir la targeta d’embarcament un cop s’hagi facturat per Internet costarà 15€ i no 70 com fins ara. Això sí, la facturació realitzada a l’aeroport sí que continuarà costant 70€. Així doncs, millor fer-ho amb antelació a la xarxa i imprimir-ho i no oblidar-se la targeta d’embarcament a casa. És l’única manera de no haver de pagar de més.
Continue reading »

Comentaris tancats a Ryanair suavitza part de les seves normatives
curiositats

¿Ryanair pateix un assetjament mediàtic?

By , on 25 de setembre de 2012

Ja fa unes quantes setmanes que escoltar males notícies sobre Ryanair s’ha tornat pràcticament normal. S’ha sentit de tot: que van deixar a terra a un nadó perquè no duia DNI (quan, segons la legislació espanyola, fins als 14 anys és vàlid ensenyar el llibre de família i prou), la despressurització de cabina i mascaretes no suficients per tots els tripulants, aterratges forçosos per donar i per vendre, i tot un conjunt d’incidències diverses. A més, són moltes les veus crítiques que es queixen dels problemes de la companyia amb l’equipatge, l’obligació d’imprimir la targeta d’embarcament o pagar 40€ de més, i el mal estat visible dels avions.

Ryanair

El Ryanair Boeing 737

Ara, de cop i volta, apareixen tots els mals de la companyia low cost. Però és sospitós que només siguin males notícies. ¿Ryanair sempre ha sigut així, sempre ha tingut aquests problemes, o només passen ara, o és que surten a la llum ara per alguna raó concreta? Michael O’Leary, el president de la companyia, va enviar una carta a Ana Pastor, la Ministra de Foment, dient-li que és “inacceptable” la campanya de descrèdit que perjudica la imatge de l’empresa. ¿Hi ha una campanya d’assetjament mediàtic contra Ryanair?

Reflexionant el perquè es podria produir aquest suposat assetjament, la causa seria pel fet que Ryanair és la companyia que més bitllets distribueix a Espanya. Els seus preus són els més econòmics del mercat, però a canvi d’unes condicions no pas gaire bones. Això sí, en temps de crisi, la majoria de persones, prefereix estalviar-se diners en el vol tot i viatjar en uns avions més precaris. Ara bé, la companyia és irlandesa i no espanyola com Iberia. Per tant, atacant a Ryanair els viatjants prefereixen volar amb altres companyies, aparentment més segures, però més cares, com Iberia o Vueling. Aquesta especulació es deu al fet d’aparèixer tantes informacions alarmistes sobre Ryanair únicament a Espanya.

Continue reading »

Comments (0)
Volar

Ryanair prepara turbines per enlairar-se des del Prat

La companyia low cost operarà a l'aeroport barceloní a partir de setembre
By , on 13 de juliol de 2010

En breu aquest avió s'enlairarà i aterrarà al Prat

Ryanair no s’amaga de ser la companyia low cost per excel·lència, però tampoc de seguir estratègies poc ortodoxes per aconseguir-ho. Estalvien llogant menys mostradors de facturació que cap altra companyia aèria i, a sobre, cobren el preu d’aquesta precarietat deliberada als clients. Taxa extra de 40 euros per no portar el bitllet electrònic imprès de casa. Taxa per facturar maleta. Taxa per respirar, per moure’s, per adormir-se durant el vol… Bé, encara no, però qui sap. Parlem d’una companyia que s’ha plantejat seriosament la possibilitat de cobrar per anar al lavabo o d’inventar places extra per viatjar de peu. Amb ells tot és possible.

Els empleats dels aeroports i personal de les companyies aèries estan que treuen fum pels queixals amb Ryanair. I és que, amb totes aquestes tàctiques com a bandera, poden permetre’s el luxe de vendre bitllets a preus d’escàndol. Per 14 euros podem creuar el vell continent, potser una cinquena part del que ens costa amb qualsevol altra companyia. Una oferta que fins ara es veia agreujada pel fet que, a Catalunya, només operaven des dels aeroports de Reus i Girona. Ara, però, arribaran a l’Aeroport del Prat.

Des de la companyia consideren que la seva arribada serà tot un impuls per a un aeroport que, malgrat estar estrenant terminal, ha disminuït el nombre de vols i es veu perjudicat per la crisi generalitzada del sector. Diuen que gràcies a ells disminuiran els preus de la resta de companyies i es reactivarà l’activitat del Prat. Podria ser, si, però al preu de donar una nova estocada mortal a un sector que ja pateix prou i de fomentar un tipus de turisme que potser no és el que més convé a la capital catalana. Sigui com sigui, reconec que la idea de plantar-me a Santiago per 30 euros cada cop que em vingui de gust m’omple d’alegria. A l’hora de la veritat, ni les males pràctiques ni el risc d'”estafa” tiren enrere als consumidors.

Continue reading »

Comments (0)
Actualitat del viatjer, Volar

La revolució dels vols barats

By , on 21 de setembre de 2006

Vols baratsVolar ja no té preu. Agafar un avió és a l’abast de totes les butxaques gràcies a la implantació de noves aerolínies de baix cost. El secret? Establir preus competitius, raó per la qual abans de viatjar en autobús o en tren els viatjers prefereixen agafar un vol que, per un preu similar, els porta al mateix destí. La comoditat i l’estalvi imperen a l’hora de decantar-se per l’avió.

Ryanair, Easyjet i Vueling són els que operen a Espanya. Internet ha sigut clau per l’enlairament d’aquestes aerolínies; només cal tenir accés a la red per entrar a la pàgina web de cadascuna, i informar-se dels vols disponibles. Conèixer el trajecte, l’horari i el preu és qüestió d’un clic…A què esperes? Continue reading »

Comments (0)

Sections

© Copyright 2017, Blogestudio. Red de blogs, SEO and Webs 2.0

Powered by WordPress

Creative Commons - Some Rights Reserved
 
Un proyecto realizado por Blogestudio