viatges

Els espanyols només reserven allotjament amb 31 dies de marge

Preu, Internet i Ubicació, els bàsics dels viatgers espanyols
By , on 22 de març de 2016

habitacio

Els espanyols reserven 31 dies abans del viatge l’allotjament per a les seves vacances, sent dels europeus més relaxats a l’hora de buscar un lloc per dormir durant les seves vacances, segons destaca un estudi realitzat per la plataforma de tecnologia de màrqueting ‘online’ Rocket Fuel. Així doncs, els espanyols s’esperen fins al mes abans de marxar per reservar un allotjament.

No som els únics que ens prenem les coses amb calma, segons l’estudi els britànics, amb 29 dies i els italians, amb 30 dies són els europeus que més tard reserven l’establiment on van a passar les seves vacances. No obstant això, els alemanys reserven amb 90 dies d’antelació i els francesos amb 54 dies, essent els viatgers més previsores a l’hora de planificar les seves properes vacances.

L’estudi destaca que els turistes que reserven amb més antelació prioritzen el preu i la ubicació mentre que els que ho fan més tard, donen més importància als serveis i la marca. En línies generals, els europeus (a excepció dels alemanys) fan referència al preu com el factor més decisiu a l’hora de seleccionar un hotel, buscant sempre les opcions més econòmiques per estalviar a l’hora de viatjar. En el cas dels espanyols, els tres elements més importants sobre l’allotjament són el preu, els serveis i la ubicació.

En aquest sentit, els serveis de l’allotjament més buscats pel 83% dels espanyols són el WiFi i l’accés a Internet, seguit del servei d’habitacions (65,5%) i el pàrquing del vehicle (47,5%). A continuació, se situaria poder gaudir de la televisió per satèl•lit a l’habitació o l’apartament de lloguer turístic, mentre que en la resta d’Europa aquesta opció és la segona prioritat dins de la carta de serveis que pot tenir un allotjament.

Les marques hoteleres i d’allotjament turístic més utilitzades pels espanyols són Meliá (44%), Ibis (27%) i Holiday Inn (25%). Sobre aquest punt, l’informe revela que pel 39% la marca és important i pel 25% molt important per als viatgers espanyols. En canvi, els espanyols i els alemanys són els usuaris que més freqüentment utilitzen el servei de lloguer vacacional Airbnb (37,5%), seguit dels francesos i italians (34%).

Comoditat i rapidesa, claus per reservar

A l’hora de reservar l’allotjament per a les vacances, els espanyols i els alemanys veuen una mitjana de 12 anuncis abans de reservar un viatge, menys que els britànics (14) i els italians (13), però més que els francesos (9). El lloc on es fan més cerques d’allotjament són les pàgines dels establiments (60,5%), seguit dels cercadors (53%) i els comparadors de preus (52%).

La tònica general europea és acudir a agències de viatges, mentre que a Espanya aquesta opció solament suposa el 20,5% de les reserves d’allotjament, la raó és que els espanyols opinen que a la ‘web’ troba millor preu (39%) i al fet que el servei els resulta més ràpid (15%) que anar a una agència de viatges. És més, en busca de comoditat i immediatesa, el 57,5% de les cerques es van fer a través del mòbil.

Imatge: englishjournalists

Comment | Trackbacks Closed.

Comments of “Els espanyols només reserven allotjament amb 31 dies de marge”

While there have been no comments.

Leave a comment

 

 

 


 

Sections

© Copyright 2017, Blogestudio. Red de blogs, SEO and Webs 2.0

Powered by WordPress

Creative Commons - Some Rights Reserved
 
Un proyecto realizado por Blogestudio