Volar

Una aerolínia pregunta sobre el més empipador de volar i obté aquestes respostes

Els seients són l’aspecte més odiat pels passatgers
By , on 6 de novembre de 2014

Els viatges en avió poden no ser com els anuncis que es veuen per la televisió, especialment si s’aposta per planejar un viatge ‘low cost’. El poc espai per ficar les cames en algunes companyies, el menjar insípid envasat en safates o la por per perdre la maleta son algunes de les raons més repetides que han donat els viatgers sobre el més odiat a l’hora de volar.

El passat mes de juliol l’aerolínia Spirit Airlines va dur a terme una campanya perquè els seus clients poguessin donar regna solta a les seves ‘frustracions’ alhora d’agafar un vol. La resposta dels clients va ser “aclaparadora” segons van destacar fonts de la companyia. En pocs dies gairebé 30.000 persones van compartir els seus ‘odis’ sobre els avions, les maletes, els registres i tota mena de coses odioses que passen alhora d’agafar un vol.

“Què és el que més odies de viatjar amb avió?” va ser la pregunta que l’aerolínia nord-americana Spirit Airlines ha realitzat als seus clients, per conèixer quins eren els punts més detestats per als passatgers alhora d’agafar un vol. Les respostes rebudes per Spirit Airlines han estat recollides en un document amb un títol molt expressiu: “Informe de l’estat de l’odi’.

Segons l’estudi, la conclusió és clara: viatjar amb avió és “una murga i molesta a les gent, sense importar en quina aerolínia es viatgi”. En aquest sentit, l’informe assenyala que els viatgers no només es van queixar de les condicions dels vols d’aquesta companyia, sinó també d’altres aerolínies. Aquestes són algunes de les coses que més odien les persones de viatjar amb avió:

El 20% dels viatgers odia els seients d’avió. No se n’escapa cap característica: la grandària, la forma, arribar fins a ells o el poc espai per a les cames entre rengló i rengló de seients. Els seients d’avió són l’aspecte més irritant per a un de cada cinc viatgers i, en alguns casos, un motiu de pes per evitar comprar els vols en determinades aerolínies.

El 16% odien la política d’equipatge de les aerolínies. Més d’un viatger té tot un assortiment de maletes per complir amb les condicions de pes i mides cada vegada mes exigents de les companyies. Com a la moda, el que es duia fa dos temporades potser ja no es pot portar aquest any. I si a la política d’equipatge de les aerolínies se li suma la pèrdua de maletes que s’ha facturat ja sulfura a una bona part dels viatgers.

El 15% estan descontents amb el servei d’atenció al client. No hi ha res més frustrant que necessitar un cop de mà i que els responsables del servei d’atenció al client no et puguin ajudar, es tracta d’un problema que empipa a una bona part dels viatgers. A la raó empipadora que ens ha fet trucar s’hi suma la frustració de no poder resoldre-ho.

El 15% no suporta els retards. És ben lògic que si els passatgers han d’arribar amb un bon marge de temps per facturar maletes, passar controls i mil i una coses més l’anunci de que el nostre vol surt tard ens desperti els pitjors instints. Més encara quan has de fer una escala per arribar a la destinació i comences a encomanar-te a tots els Déus per no perdre’l.

El 12% odia les taxes. Trobes una oferta magnífica, el viatge dels teus somnis a un preu terrenal i vas passant els passos per comprar-lo, veient com a cada click que fas es va encarint una mica més. Taxa per equipatge, taxa per pagar amb targeta de crèdit, taxa per no ser del club… i al final, el preu acaba als núvols i tu et quedes a terra.

5% es queixa del menjar i beguda a bord. Potser és l’aspecte que menys molesta als viatgers, però és un dels motius que més empipa sin tens gana. La qualitat del menjar no compleix les expectatives dels passatgers i els preus abusius per el que s’està comprant.

Imatge: Capt’ Gorgeous

Comment | Trackbacks Closed.

Comments of “Una aerolínia pregunta sobre el més empipador de volar i obté aquestes respostes”

While there have been no comments.

Leave a comment

 

 

 


 

Sections

© Copyright 2017, Blogestudio. Red de blogs, SEO and Webs 2.0

Powered by WordPress

Creative Commons - Some Rights Reserved
 
Un proyecto realizado por Blogestudio