Volar

Vueling incorporarà endolls i wi-fi en els seus avions en un termini de 5 anys

Les millores seran exclusives de la zona ‘Priority’
By , on 24 de abril de 2015

L’aerolínia espanyola Vueling, en aliança amb la multinacional Pepsi, incorporarà endolls a la zona ‘business’ en més de 60 avions A320 de la seva flota durant els propers cinc anys. La incorporació d’endolls en les seves aeronaus converteixen a Vueling en la primera compapnyia ‘low cost’ d’Europa a permetre als seus passatgers connectar els seus dispositius electrònics a la corrent elèctrica durant el vol.

El president de Vueling, Álex Cruz, i el president de PepsiCo Sud-oest d’Europa, Xavier Orriols, han presentat aquest dimarts en l’hangar de l’Aeroport de Barcelona el primer avió que incorpora aquesta innovació tecnològica i una nova aparença per aquests avions. Així doncs, el nou fuselatge incorpora la imatge de Pepsi Max, mentre que la nova cabina interior compta amb una remodelada zona ‘business’, on estan col•locats els endolls.

“Això ja no té pinta de ‘low cost’. Això ja és una altra cosa”, ha defensat el president de Vuelgin al mostrar les noves cabines interiors amb els endolls. Tanmateix, Cruz, ha afegit que la seva empresa continuarà incorporant nous serveis per al passatger que per millorar l’experiència de vol i distingir a Vueling de la resta d’aerolinies de baix cost que operen des d’Espanya.

Cruz ha assenyalat que la nova tecnologia s’incorporarà en els avions no serà l’única novetat a Vueling, ja que la seva flota d’avions també comptarà amb un servei de connexió a Internet WiFi, en successives revisions. Aquest canvi no suposarà una alteració de la programació de les rutes de la companyia, i quan hi hagi un cert nombre d’aeronaus adaptades que disposin de servei d’internet Wi-fi es destinaran a trajectes business. “Serà un procés gradual, però constant”, ha destacat Cruz.

En el marc del projecte ‘Vueling by Pepsi’, la companyia patrocina la instal•lació dels endolls i es converteix alhora en el proveïdor oficial de refrescos a bord dels avions de Vueling. Al respecte, Orriols ha explicat que aquesta inversió de Pepsi es veurà retribuïda gràcies als 25 milions de passatgers que la companyia aèria transporta cada any en més de 170.000 vols. El patrocini, la publicitat en el fuselatge i l’exclusivitat de les begudes a bord pagaran la pena.

Una nova zona per a passatgers business

El servei de càrrega elèctrica amb corrent de 220 i 110 volts i entrades d’USB de cinc volts estarà disponible a la zona Priority, que s’ubica entre la primera fila i la quarta de les aeronaus de Vueling. Els responsables de la iniciativa calculen que es podran beneficiar del nou servei més de set milions de viatgers en els propers cinc anys.

Per diferenciar-se de la resta de la cabina, la nova zona ‘Priority’ compta amb uns panells separadors després de la quarta fila i amb una il•luminació d’ambient en color blau, així com seients més còmodes i amb major espai. D’aquesta forma, els usuaris que optin per pagar un preu més elevat per embarcar en la zona ‘Priority’ comptaran amb una major intimitat, accés a la corrent elèctrica per als seus dispositius i major comoditat en els seients.

Imatge: Ronnie Macdonald

Comment | Trackbacks Closed.

Comments of “Vueling incorporarà endolls i wi-fi en els seus avions en un termini de 5 anys”

While there have been no comments.

Leave a comment

 

 

 


 

Sections

© Copyright 2017, Blogestudio. Red de blogs, SEO and Webs 2.0

Powered by WordPress

Creative Commons - Some Rights Reserved
 
Un proyecto realizado por Blogestudio